Vi på Mainport vill nu förstärka vår ekonomi och administrationsfunktion med en initiativrik ekonomiassistent till vårt härliga kontor i Sundsvalls hamn.
Din Roll och Arbetsuppgifter
Vi söker dig som trivs med flexibla arbetsuppgifter inom ekonomi och administration. Du kommer prestigelöst arbeta i team men även driva egna projekt – högt som lågt. I en mindre organisation blir uppgifterna bredare och volymerna mindre. Arbetsuppgifterna är exempelvis:
Kvalifikationer
För att trivas i rollen som ekonomiassistent tror vi att du har:
Personliga egenskaper
Viktiga egenskaper är också initiativförmåga, nyfiken och öppen för nya lösningar och rutiner med stöd av digitalisering. Självständigt ta ansvar för de uppgifter som tilldelats och uppfylla dem inom angivna tidsfrister.
Ansökan
Låter det som en perfekt roll för dig? Vi hoppas det! Intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Skicka in cv och personligt brev till jobb@mainport.se
Vid ytterligare frågor kring tjänsten kontakta david.jonsson@mainport.se
Vårt erbjudande
Tjänsten är på heltid med tillträde så snart som möjligt. Arbetstiderna är 8-17 och du utgår från Sundsvall samt har även möjlighet att arbeta på distans. Vi erbjuder bra pensionsavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till kompetensutveckling.
Om Mainport- vi hjälper företag att växa tryggt!
Vår affärsidé är enkel och utgår från många entreprenörers behov av stöd och trygghet i att utveckla verksamheten. Vi investerar i hela och/eller delar av bolag som har utvecklingspotential men behöver hjälp att lyckas och växla upp. Genom stöd inom företagande och entreprenörskap, finansiell rådgivning, kapital, administrativa rutiner, lokaler, branscherfarenhet och möjlighet att hitta affärer tillsammans med övriga bolag i gruppen skapar vi de bästa förutsättningarna för entreprenörskap. www.mainport.se
Våra bolag: